Klanttevredenheid
Pellicaan Advocaten hecht grote waarde aan de tevredenheid van onze cliënten. Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Wanneer u ontevreden bent over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van onze dienstverlening of over de hoogte van de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. U kunt zich daarvoor echter ook wenden tot de klachtenfunctionaris van ons kantoor, mevrouw mr. Y. Lagendijk, door het sturen van een e-mail of brief aan de Bestuurssecretaresse/Officemanager van ons kantoor, mevrouw C.G.M. van Willigen (carolien.vanwilligen@pellicaan.nl).
Ons kantoor behandelt een klacht volgens een procedure die staat beschreven in onze kantoorklachtenregeling en die van toepassing wordt verklaard op alle overeenkomsten van opdracht die met cliënten worden aangegaan. U treft de kantoorklachtenregeling hier aan. U kunt deze ook opvragen bij uw eigen advocaat of bij mevrouw C.G.M. van Willigen. Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Deze oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen. Binnen vier weken kunt u onze schriftelijk reactie op uw klacht tegemoet zien. Mochten wij onverhoopt van deze termijn moeten afwijken, dan zullen wij u daarvan tijdig op de hoogte stellen, met vermelding van de reden en de termijn waarbinnen u een reactie van ons kunt verwachten.
Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van ons kantoor en onze uiterste best zullen doen om een eventuele herhaling te voorkomen.
Ons kantoor is aangesloten bij de Geschillencommissie Advocatuur (www.degeschillencommissie.nl).